söndag 10 oktober 2010

Monday Monday,,,,

Well Folks fall is here!!!
And the colors are amazing!!!!
This weekend the sun has been shining and we have sooo enjoyed
just hangin around!!!
Peter spent most of the AM getting ready for
the Moose hunt that starts today!!!
The weather has been amazing.

And I guess its going to be pretty nice the first two days of the hunt!
SOOO I figured i would pack a nice

picnic bag (actually a backpac)


and call my neighbor and

go for a walk
in the sunshine and have our coffee outside!
And just enjoy,,,
maybe pick som apples??
or blackberries
or Shrooms!!!
What ever we find!!!

Well folks have a great day!!!
Talk to ya later!!!!!
HUGS














4 kommentarer:

  1. Låter som en en utmärk plan, hade jag med gjort om jag var ledig :)
    Ha en skön dag!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Håller med Maya...låter som en perfekt plan. Njut och låt solen värma er för det gör den ännu om ma hittar ett bra ställe. Jag tar mitt kaffe på balkongen jag, ingen som vågar gå ut i våran stad idag efter gårdagen våldtäkter och överfall :0(
    Ha det gott.
    Kram!!!

    SvaraRadera
  3. Haj!
    Kikar in för att berätta att du har Vunnit en Award av mig :) Kika in på min sida!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Sounds like a lovely day to go for a walk and bring a picnic. Hope your day turned out just as nice as it sounded!

    Thank you so much for your kind words on my blog - a lovely surprise.

    Regards,
    Helena, The Swenglish Home

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad!
Reklam och spam raderas!